Egy álom valósult meg...


2014.03.24. Barba Negra Music Club
Miyavi

Igyekszem a legjobb beszámolót összehozni a koncertről, de nem könnyű, mert vannak homályos foltok, főleg ami a vip találkozót illeti. XD De nem akarok ennyire előre szaladni. :) Katt tovább! :3
Elég macerás volt az elindulás, mivel a szüleim vittek fel koncertre, és amíg én jót buliztam, addig ők ismerősöknél töltötték az időt. Igen ám, de vinni kellett fel nekik csomagokat, és a bepakolás, szöszölés stb. elvett egy csomó időt, és én már meg voltam arról győződve, hogy el fogok késni. XD Végül öt óra után kicsivel már ott voltunk a helyszínen és kiraktak anyuék az utcában aztán otthagytak. :D És én, mint egy tökéletesen rossz tájékozódó képességű egyén, körbe-körbe mászkáltam, mire megleltem a bejáratot... azt is úgy, hogy néhány bőrdzsekis fiatalt követtem a sorakozóig. XD Akkor még nem voltak annyira sokan, és hálistennek a vipesek gyülekező helyét is megtaláltam. Bár végül hátratolódtam picit, mert ők is sorszámoztak - a franc se tudja miért xD - de így is bejutottam hamar, és nagyon jó helyre kerültem. ^.^ Annám sima jegyes volt és később is érkezett, így a sornak szinte a legeslegvégére került. :( Annyira rossz volt, hogy nem vagyunk együtt, de már csak azért sem akartam előlről hátra menni, mert már nagyon kellett mosdóba mennem, és tudtam, ha bejutok, lélekszakadva rohanok a rötyire. xD hehe... Szóval volt néhány idegesítő egyén, akik csak panaszkodni tudtak végig, én meg jópofát vágtam a dologhoz és hallgattam. :) Aztán végre megtaláltam egy-két embert, akik ismerősök voltak Giru koncertről, de nem sokáig tudtunk beszélgetni, mert elkerültünk egymástól. De nagyon örültem, hogy újra láttam őket, még ha nehezen is ismertek fel. XD Sensei jobban megmaradt az emlékezetükben, mint én. :D Így jártam. Már hat óra körül volt az idő, mikor szólt a szervező, hogy csúszni fog a kapunyitás. Hát ezen felháborodott mindenki, de én örültem neki. :) Bár fáztam, de azért mégis jobb ott kint a levegőn sorakozni még egy ideig, mint két órán át nyomorogni a színpad előtt. Szóval megkaptuk a szép kis karszalagjainkat, aztán beállítottak minket kettes sorba, ami rohadtul nem volt kettes sor. XD Már türelmetlenkedett mindenki, hideg is volt, sötét is volt, mikor aztán feloltották a bejáratnál a lámpákat. Mindenki visított, aztán leoltották, aztán megint föl, visítás... XD Ezt párszor eljátszották velünk. :3 Miért van olyan érzésem, hogy Miyavi keze volt a dologban? XD Vagy csak valaki nagyon szeret szívatni. Aztán végülis kinyílt az ajtó és elindultunk befelé. Először a mozgássérültek, aztán a sorszámos vipesek, utána a sima vipesek - köztük én -, utána pedig a sorszámos sima jegyesek, végül a sima sima jegyesek. XDDD Elég bonyolult nem? Aki először volt koncerten, annak biztos fingja sem volt az egészről. :D



Mikor beértünk, meglepődtem, hogy milyen udvariasak voltak a bizti őrök. Lényegében meg voltam döbbenve. Udvariasan köszöntek, jó szórakozást kívántak stb. Hát kellemesen csalódtam, mert azt hittem, megint ilyen bunkó debellák lesznek akik körbetapiznák és mindent kidobáltatnak a táskákból, de nem! Még csak meg se kellett mutatni a tatyót, és meg se motoztak. :D Annyira jó volt! És a hely is tök kultúrált, szép, tiszta (még a mosdó is). Az egész dizájn olyan volt, mint egy kalózhajó. Nagyon barátságos. :) A színpad sokkal kisebb, mint a Pecsánál, de a nézőtér szerintem annál nagyobb volt!
Miután elszaladtam mosdóba, úgy voltam vele, én ugyan nem állok sorba a ruhatárnál. Komolyan, ha valaki sorba állt ott, az lett az utolsó a nézőtéren. XD Szóval összegyűrtem szépen a bőrdzsekimet és belenyomkodtam a táskámba, majd beálltam a színpad elé. Jobb oldalt sikerült elhelyezkednem, a hangfalak előtt, a második sorban. :) Egyszerűen király hely volt! Csak kinyújtom a karomat és ott a kordon. xD hihi! Persze álltak előttem, de szerencsére alacsonyak voltak, de még ha magas emberkék is lettek volna ott, olyan magas volt a színpad, hogy mindent lehetett látni. *-* Aztán végül a harmadik sorban kötöttem ki, mert elémfurakodott néhány kiscsaj, de hát ha ennyire akarják, ám legyen. XD Nekem teljesen békesség és szeretet honolt a szívemben. :D Aztán egyszer csak csörög a telefon. Anna hív. Hol vagyok? Hát mondom itt. És egyszer csak ott állt mellettem. O_O A sor még javában jött befelé, de ő már bent volt nem sokkal a vipesek után. (°A°) Hogy, hogyan csinálta, azt nem tudom, de állítása szerint előretúrta magát. Hogy tudta ezt lincselés nélkül megúszni? XD Mázlista! És annyira örültem neki, hogy a legjobb barátnőm ott volt mellettem Miyavi koncert alatt. :3 Ennél jobb nincs is! Nagyon boldog voltam. x3


Nyolc óra után egy-két perccel el is kezdődött a koncert! :D Annyira fantasztikus volt, mint mindig! XD Igazából a látványt, az érzéseket stb. elég nehéz szavakba önteni, úgyhogy nem is próbálkozok vele, mert addig senki nem tudja elképzelni, míg nem él át egy Miyavi koncertet. ^-^ Lehet, hogy közhelyes, de igaz! Figyeltem közben Anna arcát is. Első koncertje volt, és teljesen le volt döbbenve. :D Még nem tudtam vele teljesen kitárgyalni a dolgot, de szerintem sokkoló volt számára a tömeg beindulása, a zene hangossága, Miyavi a színpadon stb. XD Emlékszem az első jrock koncertemre, az is Miyavi volt és kb. ugyanígy döbbentem le én is. :D Aztán végül fél szemem Miyavin fél szemem Annán volt, mert szegény betegen jött el, és annyira féltem hogy rosszul lesz. :( Aztán végül ügyesen helyt állt, de ha a télikabátot nem kellett volna szorongatnia és nem lett volna náthás, akkor jobban tudta volna élvezni. De a koncertélményt szokni kell, hogy az ember teljesen ki tudjon kapcsolódni. Az elsőt én is fapofával álltam végig. XD A koncertről csak annyit, hogy tökéletesen láttunk mindent, egészen közel jött hozzánk és minden egyéb. :D Még az izzadságcseppjeit is éreztük, ahogy ránk hullott. xD Úgy néztünk fel rá, mint egy Istenre - hát az is :D. Biztosan elfáradthatott, mert mindent beleadott, amit csak tudott, és most megemlíteném Bobo-t is, aki Miyavi dobosa volt, és szerintem a legerősebb ember lehet a világon! (OAO) Úgy fújtatott már de még nyomta és nyomta és nyomta. Jóistennnn... ő se ember. xD Ez van. Istenek gyülekezete. :D Miyavi is rendesen megizzadt, és ámulatba ejtő volt a gitárjátéka is. :3 A tracklista az új album számaiból állt, és néhány régebbiből, mint Futuristic Love (egyik kedvencem), a Wonderful world, azt hiszem a Survive is volt. :D Na meg a Kimi ni negai wo. XD Édes volt a közönség, mindenki megfogta a másik kezét és jobbra-balra hintáztunk felnyújtott kezekkel. Annyira szép lehetett a színpadról. Miyavi meg is köszönte. :3 Ezt szintén bejátszottuk a Guard you-nál is. x3


Én a legnagyobbat a Horizon-nál és az Ahead of the light című számnál tomboltam. :D A két kedvencem és valami fantasztikus volt. És annyira örültem, hogy végre hallottam élőben a Selfish love-ot. Ezzel a számmal ismerkedtem meg tőle először és úgy általában a jrockban. :3 Ő volt az első japán énekes, akit megszerettem ezzel a számmal. x3 Minden nagyon király volt, tényleg, még az is amit nem említettem meg. Az MC részek is nagyon tetszettek, bár nem igen értettem az angol beszédét. ^^" De az érzések mindig át jönnek. :) Nagyon tetszett, hogy annyi magyar szót megtanult. Köszönöm, óriási, jóóóóó, én vagyok Miyavi, jól vagytok?, én jól vagyok... :D és a kedvencem: fucking jóóóóó! XD Ez mindenkinek tetszett! Na meg a szeretlek szó se maradhatott el. :D Volt egy rész, mikor arról kérdezett minket, hány fiú és hány lány van. Fiúk felemelték a kezüket... hát... XD épp hogy csak lézengett egy pár a nézőtéren. Aztán a lányok. :DDD Juj azt a visítást. xD Akkor mondta Miyavi hogy oké, akkor az összes fiú Bobo-é, a lányok pedig az övék. XD Hahaha... Nagyon jó, annyira jó humora van. :D Sokat bolondozott. Sokat énekeltetett is minket, ami baromi jól sikerült. Szerintem eddig ez volt a legjobb énekeltetés, az összes koncert között. Volt hatása a dalszövegleckéknek, amiket kiadott koncert előtt. :D Bár én nem sokat tudtam megtanulni, de nagyon jól ment, tényleg. Főleg a régebbi számok és a Horizon, meg az Ahead of the light ment a legjobban. Azt végigtoltuk. x3 Az utolsó szám a What's my name? volt stílusosan, aminek mindenki örült. :D Nagyon nem lehetett kihallani a refrén kérdések után a Miyavi szót, mert annyira extázisba került az utolsó számra a közönség. xD Nekem is elég nehéz már az apróbb részleteket felidézni, mert még mindig a hatása alatt vagyok. :D Talán később eszembe jut még egy-két dolog, de egyenlőre ami nagyon kikívánkozott, azt leírtam. ^-^


És akkor a vip találkozó:
Mikor vége lett a koncertnek, ismét irány a mosdó, aztán pedig elkezdtem keresgélni az emberkéket, akikkel facebookon beszélgettem, aztán végül csak egyiküket találtam meg. :D Már megvolt a kis ötös csapat a fotózáshoz, és annyira aranyosak meg jófejek voltak. Tényleg! Elég sok vip-jegyes unszimpi volt, de ők tényleg a kivétel voltak! Aranyosak és barátságosak voltak. :3 Aztán megbeszéltünk egy formációt ami végül sztem nem jött össze, de már nem is tudom, hogyan álltunk be. XD A fotót még nem kaptuk meg. :P Szóval áttereltek minket a terem másik végébe a lépcső elé, ahol fel kellett menni a galéria részre, ahol a lépcsőfordulóban volt a fotózás. Elég nehézkesen ment a dolog, mert ordibáltak a vipesekkel hogy "gyűjjön má az öt emböööör!" és eléggé taplók voltak. :S Nem igen tartották tiszteletben a már előre összeverbuválódott csapatokat, akik együtt akartak lenni a képeken. Nekünk mégis csikerült, mert megfogtuk egymás kezét mind az öten, és végül felengedtek minket. :D Mikor felértünk nem is láttam először, hogy merre vannak aztán megfordultam és bááááám! O_O Ott volt kb két méterrel mellettem és még fotózkodott. Uhhhhristen... én voltam a legközelebb hozzá, a többiek pedig mögöttem gyülekeztek. Többször hátrafordultam hogy én nem tudom mit kell mondani neki, mindent elfelejtettem és nem merek előre menni. :D De hát előre löktek, hát nem hiszem el!!! XD És akkor: rám néz. Ohisteneeeeeeeeeeeem! Néz... és néz... én állok... nem merek közelebb menni. Remegő léptekkel topogok oda, már nyújtja a kezét... oh istenem hogy mosolyog... nézem a kezét... nézem... nézem... nem merem megfogni. :D Már idegesítő lehettem mert megdöbbenve nézett rám, aztán egyszer csak gyorsan megfogtam a kezét! Uhhhristen de puha a kezeeee! És annyira annyira magas! És rám nézett! És tényleg nem vékony hanem izmos és nagydarab és férfias!!! (Aki azt meri mondani mégegyszer nekem, hogy lányos, azt szarrá verem. :D) Szóval mondani akartam valamit. Volt rá lehetőség. És már fordult volna másik emberekhez, mire végre kinyögtem: The concert!!! Visszorfordul... néz! Megdöbbenve! Énmeg: őőőő... hogyvan tovább... the concert was fantastic? XDDD NEM ÉRTETTE! Úgy nézett rám mint egy marslakóra! Tudtam hogy nem szabad bízni a google fordítóban! Tudtam Tudtam!!! :D Anna később felvilágosított hogy hülyeséget beszéltem. Ez azzzz! xD Beégtem a pédaképem és kedvenc rocksztárom előtt. :D És bár nem értette egy büdös szavam se, az érzések szerintem átmentek, megveregette a vállam, aztán odahúzott maga mellé. OTT ÁLLTAM B*ZMEG MELLETTE!!!!!! Hu faszom! :DD Áhhh! (bocsi hogy begerjedtem megint, de hát az emlékek xD) Sose gondoltam volna, hogy ott állhatok szorosan mellette a fotón, biztos voltam bene, hogy a bal fülem jobb sarka fog csak látszani a képen. xD Próbálták a lányok elmagyarázni a formációt neki, de nem nagyon értette, hogy mit szeretnénk. :D Szívecske alak. xD haha... aztán végül mondtuk, hogy inkább hagyjuk és csináljunk egy átlagos képet, mert haladna a sor és sürget az idő. Beálltunk, én Miyavi mellett, aztán megéreztem hogy átöleli a derekam!!! WHAT DÖ FÁK! O_O Nem tudom milyen képet vágtam a fotón, és hogy mennyire dőltem neki... ha csak belegondolok borsódzik a hátam (jó értelemben persze :D). A mellettem álló lánnyal csináltunk a kezünkkel egy szivecskét, arra emlékszem. Meg kétszer kattintott a fotós, szóval ha az egyik nagyon szar lett, akkor ott a másik. xD Csak már olyat tesz föl fészbukra, amin nincs csukva a szemem. :D (szeretem a vakut xD). Zavaromat erősítette, hogy a fotós KURVÁRA ÚGY NÉZETT KI MINT AKANISHI JIN! Az arca! Omg! Még Anna is mondta nekem, tőlem függetlenül, hogy mennyire hasonlított rá! :O Még kint a gyülekezőnél ott állt mellettem és tátott szájjal bámultam. Nem volt ciki áhhhh... de ha egyszer klón volt!!! Jóisteeeee! XD Szóval visszatérve a fotózásra. :D Mikor végeztünk, a lányok átadták a csokit, amit vettek neki és megköszönte. Mindenki még egyszer kezett fogok vele és mondtak valamit. Én csak motyogtam, hogy ne lehessen érteni. XD Tényleg nagyon gáz volt, inkább nem kellett volna megszólalnom egyáltalán. :D Aztán én elindultam kifelé, még párszor visszanéztem, mert a lányok nem akarták elengedni. XD Az egyikük majdnem adott neki egy puszit, de ügyesen hárította Miyavi hogy "nöööööm, nöm szabad :DD". Aztán végülis leesett neki, hogy ezt nem illik japánoknál. XD Kaptam a lépcső tetején még egy aláírt kártyát, amit osztogattak (de eredeti ám ;D) és mehettünk lefelé a lépcsőn. Én az egyik lánnyal kézen fogva jöttem le, annyira remegett a lábam (a lépcső is meredek volt), hogy tuti legurultam volna. XD Még a bizti őr is segített a másik oldalamnál levonszolni. XD "Várjon kislány, majd én segítek!" Hahaha! xD Rajtam már semmi sem segít! Abban az állapotban. XD Aztán körbeölelgettük lent egymást mindenkivel, annyira boldogok voltunk. :D És akkor felbukkant Anna, és elkezdtem neki ájuldozni. xD Annyira sajnálom, hogy ő nem jöhetett föl velem, mert biztos egy életre szóló emlék lett volna neki is. :3 De ha azt vesszük, tényleg sovány volt ez az egy fotó, ennyi pénzért. Szóval ez a backstage-ben körbevezetés nem is volt. :D 2 perc volt a találkozó és csááá! Azt hittem picit tovább fog tartani. :( Miután lent mindenki megtalált mindenkit, én odamentem a turnécuccos pulthoz venni valamit. Hát kb már majdnem minden elfogyott, de megsúgták nekem, hogy van CD! (*A*) Hohooo! 6000 magyar pöngőé vettem meg az új albumot, ami azért is megdöbbentő, mert a turnépóló, ami tömeggyártott, nyomtatott, halandó valami, az sokkal drágább volt! :D 7 vagy 8000... pfff... :D Szóval megelégedtem egy CD-vel is. ^-^
Ezután elbúcsúztam a többiektől, körbeölelgettük még egyszer egymást, és elindultunk kifelé Annával, hogy megkeressük a kocsikat, amikkel értünk jöttek. :D

Miyavi twitteréről.

Jaj, annyira jó volt, hogy el sem hiszem, és alig várom, hogy felkerüljenek a VIP-es képek is netre. Azt nem tudom, hogy felrakom-e a blogra, lehet hogy igen. :D Mivel mellette állok, így le tudom vágni magunkat úgy, hogy ne sértsen személyi jogokat a fotó stb. ^^" Az biztos, ha meglesz, akármilyen gáz is a fejem, facebook profilképnek megy, valamint kinyomtattatom és képkeretbe belerakom! :D Szép dísze lesz a szobámnak és egy olyan valami, amivel bármikor bárkinek szívesen dicsekszem (még ha az illetők le is szarják nagy ívben XD), nekem ez a legfontosabb kincsem. :3

Miyavi twitteréről.

Végső levonásként még annyit, hogy baromi büszke vagyok magamra, hogy kibírtam rosszullét nélkül (bár Anna nem volt ilyen szerencsés :S) és a lábam és térdeim is egészen jól bírták. Tökéletesen jött össze minden, kivéve az angol nyelvbakimat és égő viselkedésemet xD. De még erre is jól esik visszagondolni. :) Ez vagyok én és kész! Akinek nem tetszik, az ne olvasson, ne nézzen stb. XD Ma megpróbálom kipihenni a tegnapi fáradalmakat, és ezúton megköszönném azoknak az embereknek, akik társaságukkal bearanyozták az estét, valamint unokatesómnak, hogy elkészítette a hajamat és a sminkemet, valamiiiiint a szüleimnek, hogy hajlandóak voltak hurcibászni, és persze MIYAVINAK, aki lehetővé tette, hogy az egyik álmom megvalósuljon, ezzel az első pont ki is lett húzva a bakancslistán. :D Felejthetetlen emlék számomra és sokat jelent. Remélem, a legközelebbi találkozónál már egy magabiztos és büszke ember nézhet vele farkasszemet! :3 És persze kellő nyelvtudással rendelkezve... xD

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a kisregényt! :3

UI: A fotók a tegnapi koncerten készültek, de nem az én tulajdonomban állnak. :3
Forrás: Rockvilág.hu Online Rockrádió és Rockmagazin (facebook)

Szerzeményeim:

Az összes. :D A jegyem, a karszalagom, az aláírt kártya és a CD. :3

A CD doboz hátulja. :3

A doboz tartalma egy újabb doboz. :D

A dobozban a doboz, ami kihajthatós. :D

És a másik oldala, mely egy dvd-t és a cd-t tartalmazza. :3

Elrejtve benne egy füzetecskével, ami képeket és dalszövegeket tartalmaz. :D

A füzet eleje. :)

És megint csak a belseje. :D
Remélem tetszett a beszámoló! ^-^ chu~

Megjegyzések

Miruchi üzenete…
Szia~ ^^
Hát ez jó hosszú összefoglaló volt, de minden szavát érdemes volt elolvasni :D Nekem is az első koncertem volt, de ez valami hihetetlen érzés volt *-* Ott állt előttünk és én csak néztem és nem hittem el, de aztán mikor kezdett tudatosulni bennem fel is oldódtam hamar és tomboltam a többiekkel együtt :D XD Mi olyan 5 felé értünk oda és be is álltunk mindjárt a sorba. Fél 7 felé már láttuk, hogy kanyarodik a sor annyian voltak, úgyhogy még pont jókor érkeztünk. ^^ A lámpás dolognál már én is agygörcsöt kaptam XD Nagyon kellemeset csalódtam egyébként. Úgy képzeltem el ezt az egészet, hogy alig fogunk valamit látni és majd agyon fognak taposni minket a többiek, de baromi jó helyünk volt és a legtöbben baromi jófejek voltak ^^ Kívülről nem gondoltam volna, hogy ez egy ilyen jó kis hely lesz, de nem is szabadott volna mást várnom Miyavi-tól ^^ Pisildébe két sarokkal odébb mentem mert nem tudtam, hogy most ott lesz vagy nem, vagy mennyi idő lesz ilyenekre úgyhogy beállítottam egy barátnőmet a sorba és elrohantam még 5 felé XD a Biztonságiakon én is nagyon meglepődtem és örültem, hogy olyan kedvesek voltak. Barátnőim mikor beértek mindjárt nekiugrottak a pultnak, hogy maradjon nekik CD, de én úgy voltam vele, hogy most nincs szükségem rá úgyhogy hagyom és leteszem inkább a cuccokat. Viszont így is kb. a 6. sorban álltunk, pedig a két-három-négy (akkor már nem a földön jártam nem emlékszem XD) ruhatáros csaj iszonyat lassú volt XD Előttem állt két szőke csaj, és csak álltak mint a szobrok. Aztán az egyik elkezdett kamerázni... na mondom most leütöm, vagy kicsapom a kezéből a telefont, mert így meg kitakarta Miyavi-t. A másik meg mellettünk nekiállt facebookozni a koncert kellős közepén Oo És ilyenkor nem értem az ilyen ember mi a jó fenének jön koncertre? -.-" Na mindegy végül is nem velük foglalkoztam inkább, hanem azzal a zebragatyás csodával a színpadon :D A What's My Name-nél én esküszöm alig pár embert hallottam, akik azt kiabálták, hogy Miyavi, a többiek csak sikoltoztak XD Én azért kitartottam a Miyavi mellett :D Amúgy annyira örülök, hogy ezt olvashattam nálad, mert még egyszer én is kint a sorban néztem, hogy basszus esküszöm Jin áll ott a ház sarkánál egy kamerával a kezében X"D Bagózott is hozzá úgyhogy én totálisan lemerevedtem egy percre, de mikor közelebb jött és megszemléltem, akkor már azért láttam egy kis különbséget :D Mindenesetre tényleg baromira hasonlított rá és örülök, hogy ezt nem csak én láttam így XD A csajszik akikkel ott ismerkedtünk meg baromi jófejek voltak bár fogalmuk nem volt a J-Pop-ról mikor mondtam, hogy már csak egy Jin és KAT-TUN koncertre kellene eljutnom ahhoz, hogy a világ legboldogabb embere legyek X"D Amúgy a koncert végére teljes mértékben meggondoltam magam és én bunkó a ruhatárban előretolakodtam, hogy beszerezhessem magamnak a Miyavi CD-t, de egy fikarcnyit sem bántam meg. Azt hiszem mostmár teljes meggyőződéssel kijelentem, hogy ez az ember tényleg csodálatos, hihetetlenül tehetséges és nagyon boldog vagyok, hogy ott lehettem a koncertjén ^^
Andy üzenete…
Azért az durva, ha koncert közben facebookoztak, az ilyen embert meglincseltem volna. xD Bár láttam én is egy-két embert fotózni, de a környékemen annyira nem volt jellemző. :D
Ugye hogy a fotós tiszta Jin volt!!! :O Hát én tátott szájjal bámultam rá, remélem nem vette észre. XD Nagyon cuki volt. :3
Örülök, hogy te is jól érezted magad, és megosztottad velem az élményeidet. :)