Japán napok - Második felvonás :3

No hát tegnap ismét eljutottunk a Tanabatás japán napokra. :) A kis kiruccanás eléggé kalandosra sikerült, aztán átcsapott picit borzalmasba is, de azért próbáltuk megőrizni a jó hangulatot. Ezt majd a teljes bejegyzésben bővebben kifejtem, viszont ami a lényeg, hogy ezúttal eljutottunk az Ázsia Centerbe is, ami már régi vágyam volt, hogy megnézhessem. :3 Nem csalódtam benne. *-* A japán napok is fantasztikus volt, ezúttal más programokat sikerült megtekinteni, mint tavaly, így unalmas sem volt a dolog, és sok mindent sikerült kipróbálni. Az újabb ismeretek és élmények mellett, hatalmasakat sétáltunk, gyönyörű helyeket láttunk és Annával sikerült rátalálnunk az Oishi életérzésre. ;D Bár másként alakultak a dolgok, mert a szüleimmel mentünk, még így is azt mondhatom, hogy remek kis kiruccanás volt. Képes beszámoló a teljes bejegyzésben:

Szóval kezdjük az elején... Mivel a szüleim is jöttek, kocsival mentünk, így nem kellett olyan korán kelni, mint ahogy terveztük. 7.15-kor összeszedtük Annát és már suhantunk is Pest felé. Első úti célunk a lézerklinika volt, ugyanis az utolsó kontrollomra voltam hivatalos. :) Éljen, nincs több! :'D Ennek nagyon örültem, viszont ami borzasztóan fog hiányozni, az a klinika melletti cukrászda. :'( A vizsgálat hamar megvolt, talán még 5 perc sem telt el, és már végeztem is. 10-kor nyitott a cukrászda, így még maradt több mint háromnegyed óránk, ezért Annával nekiindultunk felfedezni a környéket. :3 Meg akartam neki mutatni az Euro Centert, de hiába néztem az épületen, nem volt kiírva, csak az, hogy Interspar... :'D De lehet, hogy valamit nagyon félre néztem, meg amúgy is egy másik bejáraton mentünk be. Még 10 óra előtt voltunk, így még nem nyitottak az üzletek, de annyi szép dolgot láttunk. *-* Több boltocska is volt, ahol japánnal kapcsolatos dolgokat árultak, de sajnos csak a kirakatból csodálhattuk őket. T-T


ezeket a fotókat Anna készítette :)
10 óra környékén elindultunk vissza a cukrászdába, és ettünk fagyit, meg sütit. :3 Komolyan az egész országban itt a legfinomabb a fagyi Óbudán, a Bécsi úton. :'D Ettem egy háromgombócos fagyit, meg egy szelet tortát... megvolt a pótreggeli. XD


Fagyizás után elindultunk a Vásárcsarnok felé. :) Megérkezve egyből a Taiko dobelőadásra estünk be, ami miatt nagyon zabos voltam, hogy lemaradtunk az elejéről. -.-" De még így is elcsíptünk belőle egy kicsit, és nagyon jó volt. :) Utána elkezdtünk szétnézni a kirakodóvásárban és beszereztünk néhány ereklyét. Vegyesen rakom az én és Anna képeit, mert elég fárasztó volna minden kép alá odaírni, hogy melyiket ki készítette. :D Beosztottuk, hogy ki mit fotóz. :3







Ezután meglestük a tea szertartás bemutatóját, ami nagyon tetszett és lehetőség volt rá, hogy megkóstoljuk a macchát (japán zöld tea). Az elvárásaim nagyok voltak, de csalódnom kellett így elsőre... olyan íze volt mint a forró vizes algának. XD De talán majd legközelebb jobban csúszik. :3


Természetesen a sushizást se lehetett kihagyni. Sajnos az én városkámban nem lehet hozzájutni, így ki kell használni az alkalmat ilyenkor.. :) Szép nagy adagot kértünk mindenből, így a szüleim is megkóstolhatták végre. Anyum tetszését nem nyerte el, de apunak kifejezetten ízlett. :D Vettünk a sushi mellé még eredeti japán zöld teás üdítőt (oishiiiii xD) csillagászati összegért, valamint én bevállaltam életem első rizssüteményét, a mochit. :) Hátőőőő... röviden? Ragadósnyúlósgumiszerűtakony... (o_o) xDDDD Jobbra számítottam magyarul, de még így is megért 300 ft-ot. Annának sikerült lefotóznia ezt a cuki Maneki Nekot is. Már régóta próbálok valahonnan beszerezni egyet, de itt annyira drágák voltak. :( Ez a kis cica szerencsét hoz az üzletnek, na meg pénzt, ezért is lehetett látni az Ázsia Centerben minden üzletben a pénztáraknál. :D Elég vicces, de imádom!

készül a sushink :3

nyam nyam :D

 mochiiiiiiiiiiiiii XD

Miután kiszórakoztuk magunkat a furcsa ízeken és remek előadásokon, elindultunk felfedezni a környéket. Természetesen nem maradhatott ki ezúttal sem a séta a Szabadság hídon, majd merészebbek voltunk és tovább sétáltunk a Gellért hegy tövében az Erzsébet hídig, míg oda nem értünk egy vízeséshez, ami mellett felfelé vezetett lépcső a kilátóhoz. :) Gondolom a Citadelláig is fel lehetett volna mászni, de anyu nem bírta a lépcsőzést, így félúton visszafordultunk, de így is nagyon szép volt. :D













És végül sor került a tavalyi híd alá beülésre is, ami eléggé vicces videókat szült. :'D
Persze a lábfotó most sem maradhatott el. :3



az Oishi életérzés XD
Láss csodát!!! A legenda ismét visszatért!!! :DDD
Ami ezután történt az erősen visszaszorította az egész napos jókedvet. Sajnos apuéknak elég rossz helyre sikerült parkolni, így mire visszatértünk... volt autó-nincs autó... elvontatták. Na akkor egy hatalmas bazmeeeeg után telefonálgatások, majd taxiba pattanás és mehettünk kiváltani a kocsit, ami nem kis pénz volt, és a büntetés még annak a duplája lesz... borzasztó sok pénz. Igen, most szívjuk a fogunkat, de bízom benne, hogy valahogy majd kikecmergünk a gondokból. De erről majd máskor mesélek bővebben. :S A kocsi kiváltása után elmentünk az Ázsia Centerbe. *-* Nah hát nem csalódtam semmiben sem. Hatalmas, gyönyörű és minden ami ázsiai. *q* Belépve az épületbe teljesen olyan volt, mintha valamilyen japán vagy kínai város áruházában sétáltam volna. Minden eladó ázsiai volt és látogatók között is rengetegen voltak. :) Nah meg jó pasi is akadt bőven. xD Viszont az egész épület valami irdatlan hatalmas, két szárnyból áll, és akkor volt még a Center mellett külön egy kínai áruház. *-* De oda már be sem tudtunk menni és itt se tudtuk az összes emeletet rendesen végignézni. Tényleg óriási az egész. :) Imádom! Vettem is itt pár cuccot, de még biztos visszatérek vásárlás céljából. Reggel felkerekedni fél fizetéssel és elverni az összeset egy nap alatt. xD Szép is lenne. :)




Aztán este 6 óra tájékában hazafelé vettük az irányt. Szép volt, jó volt, csak ez a kis incidens nem  kellett volna bele... rányomta a bélyegét az egész napra sajnos, és látszik apumon, hogy borzasztóan megviseli és magát hibáztatja, mert ő tényleg nem szokott ekkorát tévedni. Soha nem szokták megbüntetni semmiért sem, főleg ha parkolási szabálytalanságról van szó. :(

És akkor következzék a vásárolt cuccok listája. :D


Gésás szoborka. :3 Szép dísze lesz a szobámnak.

Japán evőeszköz készlet. :) Pálcika, pálcikatartó és egy szójaszószos tálka a bambusz tányéralátéttel.

Kalligráfiás ecset.

Ezt már az Ázsia Centerben szereztem be: díszes fa ládika, amit itthon 1000 ft-ért kapok meg, itt meg 400 volt. Ki nem hagytam volna. :D Valamint egy gyönyörű csillogós kézi tükörke. Jajjj annyira gyönyörű. *-*

És persze a kajás boltból is hozni kellett egy kis eredeti instant tésztalevest. :D

Na hát ennyi lett volna a kis beszámolóm. :3 Remélem mindenkinek tetszett. ^-^ Már számolom a napokat novemberig, a következő Japán napokig. *-* Chu~

Megjegyzések