MondoCon =*w*=

Hát nem is tudom hol kezdjem, annyira fantasztikus volt a tegnapi nap. *-* Annyira klassz, hogy végre én is átélhettem azt amiről már annyit hallottam és szomorú szívvel figyeltem a rengeteg képet facebookon irigykedve, hogy milyen jó nekik. Bár sokat gondolkodtam, hogy menjek-e, főleg anyagi szempontból, végül úgy is megérte bevállalni, hogy a nap végére nem maradt egy fityingem sem. ;D Az emlékeket ugye nem lehet pénzzel megvásárolni, és az, hogy a barátaimmal mehettem még fantasztikusabb volt. *-* Képes beszámolót a teljes bejegyzésben találhattok.


Nem meglepő, hogy ezúttal is vonattal mentünk, mint Japán napokra (nyugi most nem nyomom tele a blogot képekkel a vasútállomásról, ezúttal nem ez a lényeg ;D). Reggel 6.40 körül indultunk vonattal Kecskemétről Annával a Nyugatiba és út közben Cegléden csatlakozott hozzánk Sensei is. *-* Olyan jó volt végre újra látni, és végigpofáztuk az egész utat (és nagyon jóízű megjegyzéseket tettek nem teljesen tökéletes hallásomra ;DD arigatou). Onnan metróval és egy kis sétával - szerencsére - gond nélkül megérkeztünk a Hungexpohoz. Mivel már volt szerencsém koncertek alkalmával látni cosplayeseket, így nem döbbentem le annyira a látványon, mint első conozó. :D Voltak nagyon szép, de nagyon gáz szerkók is. ×_× Miután beállva a sorba mint a birkák eljutottunk a jegyvásárlásig, majd a bejárathoz, ezt a csodálatos fotót készítettem... amibe Sensei belenyúlt. fuuuuuu!!! (° ^ °)"

Nem igazán tudom, melyik teremnek és épületnek mi volt a neve, de az első helyen, ahova betértünk egyből erre a poszterre figyeltem fel. X'D Psy mindenhol ott van! Már hajnalok hajnalán a vasút állomáson is Gangnam Style szólt a váró előtt. :'D Őrület, hogy milyen népszerű lett ez a dal... sohasem gondoltam volna, hogy egyszer lépten nyomon kpop-al fogok találkozni Magyarországon. Bár a felkapott divattól kiráz a hideg, és lassan már szánalmasan unalmassá válik ez számomra, mégis tudtam aznap mosolyogni a nótán. :)

Végignézve a pultoknál annyi csudamesés dolog volt. *-* Hát őszintén képes volna az ember mindent felvásárolni, és bármennyi pénzzel menj is be... csóró nincstelenül térsz haza (mint én XD). Sensei már le is csapott egy mangára alig pár perc leforgása alatt. ;D

Japán édességek. *-* mmm... feltett szándékom mindent végigkóstolni egyszer. :'D Nem tudom mi lehetett ez, rágó vagy csoki, de a kép magáért beszél. *-* És ez még csak a kezdet volt...

Sok szép mütyürke volt, no meg muszáj volt lekapni az óriási Death Note plakátot is. *q*

Megtalálva azt a standot, ami miatt végül is rábeszéltem magamat, hogy eljöjjek. *-* Óriási boldogság volt látni, még nagyobb boldogság kezembe venni valamit, aminek létrejöttéhez (bár kicsit), de sikerült hozzájárulnom. :) És ingyen példányt kaptunk. *w* Ezzel kapcsolatban, még rakok fel képet. :)

A Japán cuccok facebook oldalát már régebben is belájkoltam és Japán napokon is volt már hozzájuk szerencsém, ahol beszereztem maneki nekos tolltartómat és ördögös legyezőmet. :) Ezúttal is sok szép dolgot árultak. T-T Oh de kár, hogy nem vagyok milliomos. xD

Sakurazaka... höhöhöhöhöhö! Ez járt végig a fejemben. :'DDD A MEKKA!!! Akárhova nézek Miyavi, Big Bang, Kat-tun, Super Junior... stb stb stb. Te jószagú ég!!!!! Első megvásárolt holmim innen származik, egy tökéletes gyönyörű Miyavis bögre büszke tulajdonosa lettem. :) De a sok póló és pénztárca is igen vonzónak tűnt.


Megéhezve, elindultak a lányok beszerezni sushinkat, míg én kinn a dermesztő hidegben unatkoztam magányosan és viaskodtam egy darázzsal. ×_× Végre ehettem olyan sushit is, amiben nyers hal volt, és isteni finom volt. :) Bár a gyömbér továbbra se lett a kedvencem. XD És hát Sensei képe magáért beszél. :'D Íme jól nézzétek meg, ő a jövő nemzedékének mangakája... isten óvjon minket :'DDDDD

Manga hegyek. *___*

Egyéb mütyürkék, és kajás pult. Végre megkóstolhattam a Pocky-t is. *-* Csokis ropikat nálunk is adhatnának, mert isteni!!!


*-* Talán legcsodálatosabb szerzeményem az egész nap alatt. Ennek története van. :'D Gyanútlanul sétálok ki a mosdóból, mikor Anna megragadja a karomat és izgatottan odacipel egy pult elé, azzal a szöveggel, hogy talált nekem valamit. °-° Hát gondoltam magamban, bármi is lesz az, én többet nem fogok költeni, mert nem marad egy fityingem sem... de ahogy megpillantottam... Ti mit tettetek volna a helyemben? X"D Hát nem hagyhattam ott. Mikor megláttam, hogy egy másik csaj is rátette a mancsát és ott taperolta az EGYETLEN PÉLDÁNYT, még sebesebben kutattam a táskámban a pénztárcám után. Végül Anna kisegített egy százassal, mert annyi híja volt a 3000 ft-nak amibe került. .__. Igen, igen tudom... ki az az őrült aki kiad ennyi pénz egy újságért... de ez nem akármilyen újság!!! AnAn magazin Akanishi Jinnel a címlapon basszus!!! X"D A nap hátralevő részében elég sokszor ölelgettem és becézgettem a drágaságot. :'D Hasznosnak is gondolom, mert remekül tudom majd gyakorolni az olvasást... izgalmasabb a szöveg, mint a japán tankönyveimben. ;D

Voltunk még több másik teremben is, de engem kifejezetten egyik sem fogott meg. A konzolos résznél irtó sokan voltak, de lenyűgözött a modern technológia. .__. Őszintén, még életemben nem játszottam ilyenekkel, de sajnos most sem került rá sor, mert irtó sokan voltak. A nagyteremben ment a cosplay verseny, de abból se sokat lehetett látni, mert tömve volt a terem, így tovább álltunk, hogy nézelődhessünk még egy kicsit. :)


Cuki ékszerek és egy nagyon szép kimonó. :)

Indulás előtt még letelepedtünk egy padra beszélgetni, nézelődni, fotózkodni. Remekül éreztük magunkat. :D

Cosplayerek

Ezeket a képeket a lányok csinálták, kivéve az utolsót, mert azt én készítettem Annáról és egy cosplayesről. Gyönyörű volt a ruhája. *-* A két lovag csávó hagy némi kívánnivalót maga után. :'D höhöhö... irtó cukik voltak... és ahogy Sensei bevágott eléjük. :'D Shrek macska szemeit bevetve kért egy közös fotót róluk, majd perverz mosollyal leengedve fényképezőgépet arca elől megszólalt... "Nem bújnátok össze a kedvemért?" XDDDDDDD Úhristen! Ne engedj jó pasikat yaoista közelébe, ez arany szabály, mert kő kövön nem marad! xD A fiúk úgy rebbentek szét, mint a pillangók és hápogva habogva közölték, hogy Ők neeeem! X'DDD Hát már ezért is megérte elmenni. :)








Szerzemények

Anna beszerzett nekem egy kis mobilfityegőt, amit már fel is szereltem a telefonomra. *-* Imádom, akárcsak a kitűzőimet. Első kettőt még régebben kaptam Senseitől, a KAT-TUNosat és Kamésat pedig Anna túrta nekem. ;D Igazi profi lett benne, ahjaj... főleg ha Kamenashi Kazuyáról van szó. :'DD

A bögrém eleje és hátulja. *___* Ohmájgád!!!

Kedvezményesen vásárolt yaoi manga és persze a tökéletes Blush Antológia. *q*

És végül két kép az antológiából, csak hogy tudjátok, hogy nem a levegőbe beszélek. :) Komolyan a legnagyobb öröm az, hogy egy könyv elején a készítők névsorában ott van az én nevem is. Soha nem gondoltam volna, hogy ez ilyen jó érzéssel fog eltölteni. *-* Imádom!

És végül egy kis ízelítő, hogy lássátok Sensei tehetségét. :D Nah? Ráadásul a könyv elejébe került. *-* Olyan zsírsüti az egész! :D És most végre ezt a szöveget is betolhatom: "Ha felkeltette érdeklődéseteket, kérlek vásároljátok meg, és ezzel támogatjátok a mi munkánkat is. ;D" OMG de jó volt leírni. XD

Random Jin. *-* Ahh... annyira büszke vagyok rá!!!

És a teljes gyűjtemény!!! *q*

Végül pedig lefotóztam a magazin belsejét is, hogy lássátok mennyi minden volt benne. *-* Közlöm, hogy sokkal nagyobb az újság, mint egy A4-es papírméret, hatalmas!!! *-* Imádom, hogy japánul van és hogy visszafelé lapozós... mindig is akartam egy igazi japán újságot. És a fotók benne... *q* Meg vagyok halva tőle, de komolyan. Az egyik kedvenc fotósorozatom. :) Az utolsó előtti oldalon még egy extra MatsuJunt is találtam. ;DDD



Utolsó szó jogán, fantasztikus volt a Con, és alig várom, hogy újra eljuthassak. *-* Persze minél több pénzzel, hogy maradjon buszjegyre is lóvé. ;DD
Ennyi voltam. Chu~

Megjegyzések